Hes idag...

... Vilket för mig är ett säkert kännetecken på att det var fest igår! Vet inte om det alkoholen i sig eller det faktum att jag pratar så mycket. ;)

Vi var i alla fall iväg på julklappsbytarfest hos Malin S o Pelle. Lika kul som vanligt när de har fest. Kanske lite lugnare mot slutet av kvällen dock. Allihopa hamnade i soffan framför en av de bästa julfilmerna: Love Actually.

Jag, Henrik o elisabeth utnttjade sedan den na fantastiska möjligheten med sena pendeltåg. Festen var i krigslida och sista tåget gick vid 2. Något som passade oss alldeles utmärkt! Presenterna då? Jo; jag fick ett stetoskop och Henrik en skiva med Gospel... :D  Det gäller att vidga sina vyer eller vad säger man?

På perrongen i väntan på tåget åkte kameran fram också:


För mer bilder misstänker jag att ni kan kika på Malins blogg om ett par timmar.

Kommentarer
Postat av: MalinS

Tack för att ni kom!

Det var en väldigt trevlig fest!

Kramar!

2008-12-23 @ 22:04:28
URL: http://www.malinweb.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0