Julstämningen sänker sig...

Mja, förutom att jag alltså är hemma från skolan idag. Vaknade och åt frukost vid klockan sex innan jag kände att jag får små feberattacker och dessutom gör det lite ont i bröstet när jag rör mig, så jag gick och lade mig igen och nu sitter jag i soffan och försöker göra lite vettigt ändå.

Men det positiva är då att jag i vår digitalbox-radio hittade en ny kanal: Christmas-channel, som alltså bara spelar jullåtar. Nu blir detväl något begränsat då en del svenska klassiker saknas, men det är ändå rätt mysigt. Speciellt när adventsljusstakarna lyser i fönstret och jag misstänker att det är dags för Henrik att tappa upp glöggen idag. (I år blir det alltså hemmagjord glögg)


Kommentarer
Postat av: glamur

Finns det tenorer i kanalen ?

2008-12-09 @ 16:08:06
Postat av: glamur

Finns det tenorer i kanalen ?

2008-12-09 @ 16:08:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0