Nu har rivalen anlänt...

Igår var vi och hämtade min rival om Henriks uppmärksamhet:



Snygg va? ;) Det var dock en väldigt kall och blöt dag att hämta båt på. Som tur var så ägnades eftermiddagen och kvällen åt betydligt varmare aktiviteter. Födelsedagsfika hos Elisabeth stod på schemat och vi lyckades våldgästa henne under ett antal timmar. Gå och äta tillsammans och sedan gå tillbaka och fika lite till. Känns som jag har fått min veckodos av kakor nu faktiskt. Men det var gott och mkt socialt blev det också!

Kommentarer
Postat av: Micko

Får alla familjemedlemmar följa med eller glömmer ni som vanligt av mig?

2008-12-13 @ 18:01:26
URL: http://www.gemigmermat.nu
Postat av: Munin

Jag vill oxå följa med!!

2008-12-15 @ 08:21:23
Postat av: glamur

nu går det går det för långt hundar o fåglar får följa med men jag är inte bjuden , tacka vet jag noaks ark där fick alla följa med.......

2008-12-18 @ 21:37:07
Postat av: Anonym

Jaja, ni får väl muta överhuvudet Noak då! ;)

2008-12-18 @ 22:17:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0