Tacka vet jag gamla mobiler...

Jag har letat upp min gamla gamla Nokia 5100. Den fick vara stand in när jag glömde mobilladdaren till LG-telefonen hos föräldrarna och batteriet tog helt slut. Den har fått hoppa in med jämna mellanrum och eftersom den fungerar så otroligt bra för sin ålder så är det ju ingen direkt skada. Vet att det var något strul med den, att den stänger av sig själv ibland, men ändå. Bara ladda och stoppa i sim-kortet så var den färdig att använda. Skönt med reservmobiler som faktiskt funkar! Sen var det lite nostalgi att hitta 2 år gamla sms som var sparade. Pluggade företagsekonomin då, med ett riktigt härligt gäng. I december så var det alltid någon som tog med fika och bjöd på när vi satt på föreläsningarna eller pluggade tillsammans.

Nu har jag precis tragglat mig igenom 30 sidor om elevhälsa och har dessutom jobbat på min egen hälsa i form av det nya combatpasset. Kan sammanfattas med jobbigt... Musiken var väl sådär, men passet var otroligt mycket tuffare än förra. Inte minst när de börjar styrkelåten med tricepspress o armhävningar efter att ha kört en hel låt direkt innan med bara massa slag. Ajajaj...!

Kommentarer
Postat av: Madde

Hoho, gu så kul! Kan knappt vänta till torsdagen, ska bli väldigt intressant och se det nya passet. Ska själv iväg och testa den nya spinningen nu, den kan inte vara värre än den förra för den var trååååkig... Ses då! kram!

2008-12-02 @ 18:12:32
Postat av: Erica

Ja, gamla mobiler är underskattade. Själv har jag inte köpt någon mobiltelefon sedan min förra blev stulen, det var nog år 2001. Sedan dess har jag bara ärvt andras avdankade, funkar utmärkt. ;-)

2008-12-04 @ 18:01:46
URL: http://www.cheeserica.com/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0