Trötthet!

Vet inte om jag har haft nån förkylning i kroppen som har orsakat en viss släng av trötthet. Igår så var jag ut i stallet efter lunch och träffade en vän så vi kunde rida tillsammans, riktigt kul, speciellt eftersom vi inte träffats på så länge!. Väl hemma så blev det Thai-mat. Tog min klassiker; kycklingspett i jordnötssås. Efter det tänkte jag se på tv, känner mig trött och slumrar till på soffan. SOV i tre timmar. Henrik väckte mig när han skulle till jobbet och frågade om jag skulle flytta mig till sängen. Sedan hade jag inga problem att somna om och sov sedan till 8. Totalt 14 timmars sömn. Känns som att jag behövde sova.... Speciellt som jag vanligtvis aldrig kan sova mer än 8 - 9 timmar i sträck.


Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Åh thai-mat och sömn! Nu har jag jobbat klart & nu är det jullov! :-)

2008-12-22 @ 13:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0