533:-

Det är vad det kostade för att få igång bilen. Kan låta billigt men jag skäms faktiskt för det de gjorde var i stort sett en ordentlig rengöring. Visst, när vi försökte funkade det inte, men över 500:- för en sak som tog max en halvtimme? Man kanske ska bli bilmeck istället?

Min dag har annars varit soft. Legat hemma och läst en hästbok större delen av dagen. Hade verkligen ingen motivation till att åka ut och rida helt ensam. Hästarna är visserligen glada men de skulle behöva motionen.

PÅ eftermiddagen blev det en tur till Tungelsta/Krigslida för att fika med Malin. Mycket mysigt! Blev lite smått avundsjuk på deras hus också, även om vår lilla lägenhet är mysig kan man sakna lite utrymmen och en gräsmatta.

Combat-träning på kvällen. Lyckades lura dit Elisabeth också, visst var det kul? ;) Jag tycker alltid lite synd om folk som är där för första gången. Det är så mycket att tänka på att en del tyvärr blir avskräckta.

Nu väntar en helg fylld av jobb. Fre kväll, lör dag och sön kväll. Lär vara pigg och glad på måndag morgon....

Gällande bilar kunde jag för övrigt konstatera att en viss ford som kör omkring här i stan och som jag tidigare noterat pga galna omkörningar  och en del annat idiotiskt i trafiken, mycket riktigt tillhör en person som redan i grundskolan var lagom ointelligent. Ränderna går aldrig ur...
 

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Det var faktiskt riktigt kul! Trots att jag kände mig helt slut emellanåt ;-) Är rätt trött i kroppen men det känns ju hurtigt o bra. Och jag blev inte avskräckt, tvärtom - måste ju bli ÄNNU roligare när man har lite mer koll på vad man ska göra ;D

2008-07-18 @ 11:56:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0