Dagens enda miss...

... är att min bil är trasig! Jag har en saab från -96 vilket innebär att den har en speciell mekanism när man ska starta den som bland annat syftar till att försvåra tjuvkoppling. Man ska stoppa ner en bricka på ett ställe och när dessa får kontakt så piper det till och efter det ska det gå att starta bilen. Denna lilla, onödiga, mekanism har hängt sig! Något som innebär att min bil inte startar trots att det i övrigt inte är något större fel på den.

Annars har dagen varit underbart skön faktiskt!

  • Värmen! Jag älskar när det är såpass varmt ute att man slipper frysa bara för att solen går i moln
  • Glass i hamnen, de var så generösa att jag inte ens orkade få i mig hela...
  • Mysig ridtur på Assa tillsammans med mor och Dreki
  • Promenad, lunch o middag med Henrik, mysigt!
  • Lånat en bok och läst på balkongen
  • Tränad Body Balance och Core
  • Allt verkar lösa sig för klubbens ungdomar (mitt ansvar och därmed min oro...) som ska till lag-sm. Sponsorer hittade och alla anmälda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0