Dessa brats...

Jaha, det märks att det har varit stockholmsvecka på Gotland när jag jobbade idag. Måånga trötta ungdomar som verkar komma direkt från festandet. Mer eller mindre otrevliga och med massor av pengar som det viftas med. Nåja, det är bara att le snällt och fortsätta vara trevlig.

Annars funkade jobbet bra. Är ju ansvarig nu när min chef är på semester så det var en massa beställningar och sådant som var tvunget att klaras av, men det flöt på riktigt bra kändes det som. Beviset får jag först på tisdag när leveranserna kommer.

Nu ska jag sätta och leta igenom mönster till kläder. Jag skulle verkligen vilja sy något klädesplagg och en i stallet har sagt att hon kan hjälpa till att anpassa mönster etc, vilket är något jag aldrig riktigt har lärt mig! Så det ska bli kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0