illa...

Mitt illamående från igår satt i sig så jag fick mig aldrig någon middag sen... Har istället sovit i nästan 12 timmar. Nu ska frukosten snart serveras och det är ju nice, man är ju smått hungrig nu!

Dagen planeras att spenderas på Landsmót! Idag är det bland annat sem-final för barnen så då ska vi förstås heja fram Frida! Sen blir det även tölt-uttagningar där bland annat Bordi och Baugur (som jag lovat Sophia att fota ;) ) ska vara med. Klockan 19.00 är det invignig, vilket brukar bli väldigt maffigt! ALLA deltagare rider runt där inne med sin respektive klubb. Efter invigningen så drar det igång med underhållning så man får väl kasta på sig snygga kläder under overallen eller nåt. ;)


Kommentarer
Postat av: marianne

Hej!!!! Hoppas ni har det kanon, kommer det lite fina bilder snart??? Ses!!

2008-07-04 @ 19:14:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0