Massa maat!

Såå, ännu en update från mig!

Idag fick jag och mor flytta till våra värdars bostadshus eftersom hotellet är fullbelagt. Det kom även hit ett danskt gäng och två människor från tyskland som alla är intresserade av kolkousavel! Dagens middag blir antagligen lamm, vilket är en av mina favoriter, speciellt en sådan här dag.

Dagen tillbringades nämligen i Reykjavík på besök hos sadelmakaren. Så nu fick vi med oss lite blingade träns som vi ska ta hem! Vi skulle även dricka kaffe hos dem. Något som innebar två olika sorters tårta, en mastig kaka, ost med kex samt mackor. Detta innebär att jag nu känner mig lite smått illamående då jag har ätit så mycket nyttigare de senaste veckorna. 

Vi har även varit ute på fälten och kollat på lite söta föl idag. Det regnade dock så mycket så jag tog bara några suddiga bilder med min mobil. Kanske bjuder på dem när jag kommer hem. Igår såg vi däremot ett gäng häftiga kor  som var väldigt mångfärgade och som jag glömde att visa då, så här kommer dom: 



Nu vill min mor åter ha datorn så jag ska återgå till min bok!


Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Fina bilder!

Låter som du har det bra :-)

2008-07-03 @ 09:29:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0