Nyfriserad!

Efter min härliga lunch - hälsosalladen på caféet - tog jag sats och gick och fixade tid för klippning. Så nu är mitt hår betydligt kortare och har mer volym. Det blev dessutom en liten halv lugg. Orkar dock inte ta några kort nu så ni får ge er till tåls tills det blir lämpligt tillfälle eller vi ses live. Kvinnan som skulle klippa sig efter mig tyckte i alla fall att den var häftig.

Sprang dessutom in på lindex och hittade direkt ett par tighta svarta jeans för 179 :- som för övrigt var en storlek mindre än vad jag vanligtvis har (träningen har gett effekt!). problemet var att man kunde köpa två plagg från rean och bara betala för det ena så jag fick ägna hur lång tid som helst åt att hitta ännu ett plagg som var hyfsat. Till slut hittar jag ett enkelt rosa linne som funkar. Det var riktigt mycket underliga kläder på rean som jag aldrig skulle använda om jag köpte dem, så det gäller att vara kräsen, även om det andra plagget är "gratis".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0