Semester!

Semestern har aldrig varit mer välkommen. I lördags var jag helt nere på grund av elaka kunder och idag så blev det nästan en favorit i repris. Hade en gubbe inne som inte ville betala med sitt kreditkort utan bara dra bonusen på det och sedan betala kontant. Han hävdade att han hade gjort det förut (och då anar jag att kollegan sagt att det gick bra för att slippa bråk) men jag stod på mig. Då blev han riktigt grinig, ville inte tro på mig, och planerade minsann att ringa in till kedjans huvudkontor för att höra hur det låg till för det var ju "möjligt att du har rätt". Allt detta medan kön bakom bara växte och växte.

Imorgon är det ridning, träning på gymmet och en lunch med Elisabeth som väntar. Känns osm upplagt för en trevlig dag. Ska även försöka få tid hos frissan för det är verkligen på tiden. Vill inte åka till ön med detta hår, det blir ohanterbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0