Sommarvärmen är på väg!

Vilket betyder att jag har en himla massa jobb att se fram emot. Imorgon samt helgen ska ägnas åt denna underhållande syssla, även om lördagskvällen nog kan bli underhållande! Jag hade inte brytt mig så mycket om att jobba när det är bra väder, såvida jag hade vetat säkert att det blir fint även på MIN semester.

Jobb även idag och en himla massa otrevliga kunder idag faktiskt. Som tur är så finns det även några som bryter mönstret och är riktigt trevliga, tack för det!

Annars får jag även allmän ångest över de dagar jag jobbar kväll, det är så hiskeligt svårt att ha en vettig kosthållning  när lunchen blir fil och mackor hos föräldrarna efter stallet och middagen måste vara något som kan intas kallt. Sallad är visserligen gott men kräver en ansträgning som jag inte alltid har. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0