Dags att fira?

Nu är det så att vi, efter några dagars hårt arbete, är i stort sett klara med vår uppsats! Imorgon klockan 10.00 ska den mailas till opponenterna. Så nu är det bara finputsning kvar!

Det känns riktigt bra! Visst finns det en oro att examinatorerna ska tycka att analys och slutsatser bara består av en massa dravel och låta oss göra om allt. Men förhoppningsvis så ska det gå bra. Det känns faktiskt rätt bra, men det är ju svårt att veta vad de förväntar sig.

Att jag har ett arbete som egentligen ska in senast torsdag är något jag får lägga fokus på imorgon. Har fått lite uppskov på den som tur är så har runt en vecka på mig så det kanske löser sig det med.

Min huvudvärk jag drogs med vid lunch satt för övrigt i mer eller mindre fram tills jag gick och tränade. Efter det är den borta!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Sv: Åh! Tack söta, söta Malin! Gud vad snällt! Tack!!



Hur mår du då? :)

2008-06-03 @ 07:01:33
URL: http://typperra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0