Dags att röra på sig!

Nu väntar stallet och sedan jobbet. Ska dock sätta mig och göra klart min matlåda först. Det blir kycklingsallad!

Ibland (ofta) är jag för lat för att fixa matlåda till jobbet och då slutar det med att jag går runt och är helt frustrerad och kan inte tänka på annat än vad jag ska kunna äta till middag.

  • Jag gillar inte korv
  • Maten som måste värmas hinner bli kall innan jag ätit den,
  • Yogurht och mackor är inte direkt någon mat
  • Köpe-salladerna är dels rätt osmakande och dessutom så mycket mer onyttiga än vad man kan tro. (över 1000 kcal för en ost och skinksallad - knappast nyttig mat)
Dessutom så har jag utvecklat ett stort behov av grönsaker de senaste månaderna. Tror det hänger ihop med min ökade träningsdos. Tränar man mycket vill man gärna äta nyttigt för att inte sabba allt direkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0