Eftermiddagen

Mötet idag gick riktigt bra! Kvinnan vi träffade var trevlig och förutom att min dator kraschade mitt i powerpointpresentationen så flöt allt på som det skulle. Nu hade jag varit förutseende nog att även lägga presentationen på ett USB-stick så vi kunde slutföra vad vi skulle ändå. Något som kändes bra! Min uppdragsgivare uppskattade min insats och efteråt passade vi på att diskutera min timlön, eftersom jag nu blir någon slags behovsanställd med diverse olika uppdrag. Vad jag får skriver jag inte hr, men jag är nöjd! Inte för att jag kommer att ge upp mitt andra jobb men en extra inkomst inom något som faktiskt även känns givande att hålla på med är ju aldrig fel.

Hann hem lagom för att träna lite core+bodybalance. Det var ett tag sedan sist och det känns. Ovanligt osmidigt gick det... Nu ska jag pyssla om käre sambon som drabbades av en plötsligt yrselattack. Troligtvis lågt blodtryck, håller tummarna för det i alla fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0