Sommarlov!

Nåja, officiellt i alla fall. Teoretisk sett så har jag ett extremt arbete framför mig med en uppsats som ska in så fort som möjligt.

Vi hade i vilket fall som helst slutseminarie idag. Att gå fram där och framför klassen genomföra en icke förberedd opponering gick väl sådär. Vi hade inte alls snackat ihop oss innan och det blev rätt rörigt.

Våra opponenter hade i stort sett bara ett klagomål och det var på en rubriksättning som de ansåg kunde tas bort. Dvs, inget viktigt och absolut inget som egentligen är väsentligt för uppsatsen som helhet. Vi får bara hoppas att lärarna håller med. De ska nämligen börja med genomläsning nu och om två veckor så får vi besked om hur det gick. Är det godkänt så får vi skicka in den i pdf format + en utskriven kopia. Efter det så får vi ut betyget. *puh*

Nu är nästa steg att fixa en lämplig matlåda samt att käka lunch för sen är det jobba som gäller ikväll. Det känns faktiskt inte alls så jobbigt förutom det faktum att jag borde göra en del andra grejer.

Imorgon ska jag:

- skriva så mycket som möjligt på uppsats
- reda ut var vi ska ha lag-sm uttagning, skriva ryttarbrev, ev avboka en bana etc
- Rida Jarpur o Björg och rida lektion för Malin S på Assa.
- Packa inför tävlingen, ska till strömsholm fre - sön och tävla Jarpur där!
- Har bokat in mig på Body Combat, men det lär bli tight att hinna med



I eftermiddag tänker jag på Fredde & Sofia i göteborg som, med kort varsel, gifter sig idag. Grattis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0