Fixardag

Oj, vi har varit lediga idag men har ändå haft fullt upp!

Just nu väntar jag på att ett pdf-omvandlarprogram ska installeras på min dator. C-uppsatsen fick ju godkänt häromdagen så då måste vi skicka in den till institutionen som PDF-fil och det gillar inte min dator. Första programmet jag laddade hem lade in en mycket stilig horribel logotype över hela sidan, så jag hoppas mycket på nästa nu!

Annars har vi tagit en sväng till biltema och köpt bilbatteri till Henrik så att hans bil kan starta igen. Det blev även batterier så att vi nu har fungerande fjärrkontroller hemma.

Skulle ju ha reklamerat mina skor från Ellos men den proceduren verkade lagom komplicerad och då jag trots allt tycker om skorna så testade jag att limma istället. Hoppas det håller bara för det blev bra i alla fall!

Sen så insåg jag att kvällen blir sen. Slötittade i tidningen och såg att det ikväll går en Isländsk film på tvåan. 22.25 så får ni hålla utkik efter Reykjavík 101. Har inte sett den men tror att den kan vara rätt bra. Dessutom är det ett lysande tillfälle att öva lite på sin språkförståelse. ;)

Har även varit i stallet och tömkört Björg. Efter måndagens tur när hon vägrade gå själv ut i skogen så tog jag idag och tömkörde åt samma håll. Som tur var gick det mycket bättre! Hon kanske bara hade en dålig dag i måndags?

Kommentarer
Postat av: Malin S

Jag har Reykjavík 101 på dvd. Men boken är i mitt tycke myyyycket bättre!

2008-06-26 @ 21:41:20
URL: http://www.malinweb.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0