Hemmafixare

Har plockat fram min händiga sida och fixat badrumshandfatet nu på morgonen.  Vattnet har runnit undan i väldigt långsam takt och det visade sig ju finnas en väldigt självklar anledning till det när allt äckel som fanns i rören kom fram. Jag tänkte egentligen försöka ta reda på om det fanns något medel som man kunde hälla i för att rensa ut men efter att ha googlat lite hittade jag denna guide. Så det blev att skruva lite, rensa ordentligt och sen skruva fast igen. Otroligt nog så funkade det utmärkt!

Nu ska jag fixa klart min uppsats och maila in. Ska även hinna med en tur på stan och göra lite små ärenden. =)

Kommentarer
Postat av: mumari

God morgon! Hoppas du får en bra dag! :o)

Rösta gärna på dagens bild hos mig eller var med i min tävling!

2008-06-09 @ 09:36:34
URL: http://mumari.se
Postat av: Susan Stang

VAD HÄNDIGT! Måste vara ärftligt!//MOR

2008-06-09 @ 09:52:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0