Mcflurry + Ahlgrens bilar

Den kombinationen var väl sådär halvlyckad kan jag väl påstå efter dagens testande. Sötsliskig och artificiell smak. Men gillar man ahlgrens bilar mer än vad jag gör så duger den väl! Dessutom känns det som att behållaren har minskat i storlek, kan det stämma?

Mjukglassen jag åt på förmiddagen var i alla fall betydligt godare. Och ja, det blev en hel del glass idag alltså... Jag skulle kunna leva på glass känns det som!

Tur att man tränar en del också! Combat blev det idag igen och efter en pratstund med Madde lovade jag att posta en av mina favoriter från nuvarande passet:





Inte riktigt min vanliga musikstil, men på träningen är den grymt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0