nattrapport

Senare än vad det var tänkt blev det idag. Men det var roligt och mycket skratt blev det!

Efter träningen (som mkt riktigt var jobbig) så käkade vi alla middag i hamnen. Henrik var sedan tyvärr tvungen att åka å jobba men eftersom  det var massa aktiviteter i hamnen så stannade vi kvar en stund. Ostindiefararen kommer imorgon så det var öltält o liveband. Riktigt trevligt med andra ord...

På vägen hem kom vissa (inte jag med andra ord) på att de skulle bada, så hemvägen togs via nicksta. Jag nöjde mig med den fukt jag fick från regnet, det var nog! Jag är en självutnämnd badruka och badar inte om det ej finns starka skäl! Nu borde jag väl försöka sova snart då det är en tävling som väntar tidigt imorgon och jag ska vara ansvarsfull och närvara där hela dagen, men som vanligt är jag rätt pigg efter hemkomst så det blr väl att ligga å läsa en stund eller så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0