Snaart iväg!

Nu har jag snart packat klart. För er som har missat det åker jag alltså till Island i åtta dagar! Tog (som vanligt) längre tid än beräknat att packa då jag måste göra massa annat också. Har till exempel ägnat 20 minuter åt att lägga in mer musik på mobilen nu också. Har ju faktiskt ett par riktigt bra hörlurar och den har dessutom "flightmode", så skönt!

Inlägget inatt blev kanske något flummigt men så var jag också rätt trött då. Nåja, det får det vara värt för det var kul även i efterhand. Svårt att säga vad vi gjorde bara, var mest bara lite virrigt, mycket snackande och vandrande omkring.

Vaknade vid halv elva ungefär och vid 12 kom jag ut till stallet. Där blev det en ridtur på Jarpur som kändes riktigt bra (Malin: Jag tänkte på korsryggen och jäklar vilken galopp han fick då!).  Blev även en tur på en något osäker Björg. Fin var hon i alla fall:



Efter det så blev det ännu ett pump-pass. Fattar inte vad jag ger mig in på för det är lika jobbigt varje gång. Men samtidigt känns det som att det går rätt fort när man väl är igång så det borde ju vara ett tecken på att det är lite roligt också. Kände att jag behövde träna lite för att kompensera för helgens onyttigheter. Middag intogs i hamnen, kycklingspett, tsatsiki o bulgur. Jag o Henrik vandrade neråt strax innan sex och vi mötte massa människor som vi kände. På hemvägen sprang vi även i i Madde som förvånandsvärt nog fortfaramde stod på benen. Hon kom hem samtidigt som mig men har jobbat idag. *puh*

Började alltså packa rätt sent, men nu är det nästan klart! Neccesär och dylikt åker ner imorgon efter frukosten. Vi ska vara på arlanda vid 11-tiden så det är rätt lugnt. Värre på hemresan, då går planet 7 på morgonen från keflaviks flygplats.

I lördags hade jag inte med nån kamera men lite bilder från i fredags när vi hade en gemensam middag på Rotundan nere i hamnen, gänget vid bortre bordet VAR gladare än vad det verkar! ;)




Massa människor:



Efter detta dog min kamera men jag lekte paparazzi med Maddes dito senare under kvällen så håller ni utkik på hennes blogg kan det kanske dyka upp lite fler bilder där...

Kommentarer
Postat av: Malin S

ja jag säger ju det!

Ryggen och magen med i ridningen så kommer det kännas och BLI mera!

Duktig!

2008-06-30 @ 09:16:29
URL: http://www.malinweb.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0