Sommar = stickning

Nu ska jag fortsätta med min stickning. Jag påbörjade den för ett år sedan och har inte gjort något på hela vintern. Men nu är det dags igen! Tycker att det är ett rätt trevligt kvällsnöje faktiskt. Henrik ser på fotbollen, kan ju säga att det ska bli rätt skönt att Em snart är slut. Inga vettiga TV-program nån gång nästan. Det enda jag följer nu är reprisen på so you think you can dance (usa 2006) som går varje vardagsmorgon. Trevligt att titta på när man äter frukost och sånt. Fattar inte varför jag missade den skandinaviska versionen, men den kanske inte var lika bra?

Nåväl, nog svamlat om TV. Stickningen är i alla fall på gång. Det ska så småningom bli en kofta och idag blev jag klar med bakstycket, vilket är det absolut segaste partiet! Satsar på att få klart den innan vintern i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0