stora stylingproblem

Imorgon bär det av till Västkusten och Grebbestad för att fira midsommar med stora släkten och lite annat löst folk.

Jag är faktiskt uppriktigt bekymrad över hur jag ska lösa klädseln på midsommar. Efter traditionellt firande på ön ska vi åka båt över havet och sedan gå två km. Sedan är det utgång i grebbestad. Problemet är ju då att klä sig snyggt, lagom varmt,  med sköna skor och dessutom med kläder som tar liten plats eftersom det där med garderober var något som helt saknades sist vi var ute där.  Det stod en stackars klädställning i ett hörn, men det var allt.  Otroligt nog var det bara en i gänget som tappade bort sin jacka det året.

Annars så lyckades jag tajma in ett jubelrop precis när ryssland gjorde sitt andra mål. Loggade nämligen in på fek-hemsidan igen. Och vad ser jag om inte ett VG. Jag har oroat mig för komplettering då arbetet gjordes i all hast och lämnades in en halv vecka försent. Men jag lyckades tydligen övertyga mina lärare om att jag har stenkoll på affärsutveckling. Företaget jag analyserade var dessutom min mors, så jag hade ju minst sagt gjort det enkelt för mig.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0