1600 g köttfärs

Det är mycket mat det kan jag berätta. Kan också rekommendera att INTE frysa in allt i en klump. Det blir väldigt mycket mer jobb när man väl ska laga mat. Nu har vi i alla fall hamburgare så vi klarar oss och en hel del taco-köttfärs att tina vid behov.

Middag blir alltså hamburgare, couscous, keso (har insett att smaksatt keso är riktigt gott!) och sallad. Tänkte vara lite nyttig och skippa hamburgebröd till förmån för couscous men Henrik kör nog på klassiska varianten istället. Sen är det uppladdning inför kvällens träningspass. Nu när jag inte är sjuk längre och har ätit vettigt så lär det gå en aningens bättre än sist!

Annars har dagen gått åt till att skriva på C-uppsatsen. Det går framåt. tack vare opponeringen har vi så att säga en lista med saker att rätta till så det är liksom bara att jobba på. Lunchen var jag ute och lunchade hästar och kissade Munin eftersom min far befinner sig på andra sidan jorden just nu. Ingen ridning däremot, det sparar jag till morgondagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0