2 veckor kvar

Jag har nog inte riktigt insett än att det bara är två veckor kvar tills c-uppsatsen ska in. Hör knappt något från uppsatskollegorna och det känns som om att vi har extremt lång väg kvar att gå. Varje gång jagtra fram dokumentet slutar det bara med att jag sitter och stirrar på det och vet inte vad jag ska börja, vilket är väldigt frustrerande. Nu ska jag dessutom jobba två dagar framöver för att sedan åka på hästtävling hela helgen. Slutar väl med att datorn får följa med dit kanske. Då kommer jag ha sysselsättning på hotellrummet på kvällen. (Ja, jag och mor ska lyxa till det på hotell för ovanlighetens skull).

Att jag dessutom har ett annat skrivprojekt som ska in samma vecka försöker jag förtränga så mycket som det bara går. Läraren har sagt att det är ok med sen inlämning på det och det är ju lovande. Annars är det ju bra att veta att jag ju läst en extrakurs i vår så om den skulle bli sen så kommer det inte att påverka CSN framöver.

Nåja, två veckor bör man väl kunna bita ihop. Jag antar att arbetsmotivationen kommer att bli starkare när det närmar sig inlämning. Stressen har väl helt enkelt inte blivit tillräckligt stor än...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0