Bättre idag!

Undrar om min hals bestämde sig för att snabbt bli bättre för att jag ska slippa gurgla mer xylocain? Nåja, oavsett skäl så är det i alla fall skönt att halsen känns bättre idag! Finns hopp om att jag kan ta mig tillbaka till gymmet inom den närmaste veckan! Jag saknar verkligen träningen nu. Det är visserligen horribelt jobbigt till och från men när man väl är där så mår man så otroligt bra!

Hoppas bara inte orken har fallerat totalt på dessa  snart två veckor utan träning! Eller jo, har ju ridit en hel del men kondisen...

Annars ägnas morgonen åt att analysera i C-uppsatsen. Det går framåt. Visserligen rätt trögt men lite åstakommer jag ändå. Viktigaste i detta läge är väl just det, att det produceras. Sedan får vi ägna oss åt att sålla, sortera och rensa igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0