Dagens bok

Nu ska jag snart krypa ner i sängen och fortsätta läsa min bok:


       Jennifer Crusie - "Ska vi slå vad?"

Det är tredje gången jag läser den tror jag. Egentligen är det en rätt banal story som påminner lite om filmen "hur man blir av med en kille på 10 dagar". Romantiskt, lättsmält och rätt roligt. Alltså perfekt efter en dag fylld av ekonomiskt svammel.

Storyn går i korthet ut på att Mins ex slår vad en riktig het kille om att han inte kan få med sig henne ut på middag och även i säng. Detta hör hon, men är själv på jakt efter en kille som kan följa med till hennes syster bröllop, så hon tackar ja ändå med mål att förhala det senare vadet till efter bröllopet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0