Hett värre!

Och det i dubbel bemärkelse....

  • Sitter och pluggar på balkongen och värmen är otrolig! Ska inte klaga för jag är superglad för att vi nu har balkong med eftermiddagssol! I den gamla lägenheten som vil flyttade ifrån i oktober hade vi sol mellan 12 och 14, sen försvann solen bakom några trädtoppar.
  • För att kunna sitta i solen och plugga så var jag tvungen att leta upp mina sommarkläder i källaren. I alla fall mina shorts. Släpade även upp resten av sommarkläderna och det är inte klokt vad mycket skumm aplagg jag har samlat på mig. De funkar på sol och badsemester men inte annars är väl en bra och sammanfattande beskrivning.
  • Dessutom skulle man nog kunna beskriva min ridtur som het. Stackars Jarpur fick kämpa på i solen och jag var inte helt kall jag heller. Men det kändes jättebra faktiskt! Är helt förvånad men det känns faktiskt som att jag fick med mig något som jag kan tillämpa på egen hand från senaste kursen. När jag väl fick igenom sidorna på honom gick han superbra! Helt lös och ledig och eftergiven i tölten utan att vara i en alltför låg form!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0