Hipp,hipp,hurra!

Ännu ett år äldre nu då... :) Igår kväll grillade vi med några vänner. Är så glad över uteplatsen som finns vid huset! Potatissallad, sallad och valfritt kött att grilla stod på menyn och sedan jordgubbar med glass till efterrätt. Dessutom blev det några paket, alltid lika roligt! Dessutom så hade Anna och Jens med sig Mashmallows, grilla såna är verkligen sommarmys!

Från vänster: Madde, Elisabeth, Anna, Jag och Jens. Fotograf var Henrik!

image79

Lekte även lite naturfotograf då jag blev glad över att syrenen för en gångs skull blommar helt på min födelsedag. Det var ett par år sedan det var så!

image80

Sen tog Anna den här fina bilden på mig o Henrik!

image81



I morse väcktes jag med frukost på sängen och present i form av ett nytt headset (som inte ska tappas bort denna gång...) och en utlovad middag.  Bra start på morgonen som sedan ska följas av lite plugg och så ska hästarna få  ett besök idag!


Kommentarer
Postat av: Marianne

GRATTIS GRATTIS :)

2008-05-28 @ 19:55:10
Postat av: Malin S

Gratteligrattis!!!
Kram!

2008-05-28 @ 22:31:06
URL: http://www.malinweb.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0