I-landsproblem

Jag har blivit ombedd av flera personer om en önskelista eftersom jag fyller år om *hmm* 8 dagar. Jag tycker faktiskt att det är riktigt svårt! Visst skulle jag kunna önska mig presentkort på lite av varje men det är inte så jättekul, varken att ge eller att få. Självklart är kläder, skor etc alltid kul också men svårt att önska sig specífika plagg tycker jag!

Hittills ser min lista ut ungefär såhär:

  • Headset med bra hörlurar till min mobil
  • MP3-spelare med utbytbara batterier (trött på Ipod där batteribyte kostar 1000:-, och ja det TAR slut!) och helst usb-port inbyggd.
  • Resväska av kabintyp, i aluminium eller hårdplast
  • Datorväska (snygg, och med extra fack så man kan ha med annat i den också)
  • VM-filmen 2007 (lite sent ute för denna kanske...)
Någon som kommer på nåt annat som jag behöver? Haha!

Allvarligt talat så har jag ofta massa habegär när det inte är dags att sammanställa dylika listor. Så typiskt! Nåja, det är väl ett tecken på att jag är rätt nöjd med det jag har i livet just nu! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0