Lång startsträcka

Har suttit och skrivit lite c-uppsats nu, jag har bara så lång startsträcka så det känns som att när jag väl kommer igång så är det dags att avsluta. Nåja, fick en hel del gjort och räknar med att fortsätta lite ikväll.

Nu ska jag bege mig till stallet och rida lektion för Malin! Ska väl även försöka hinna med att ta en liten tur med Jarpur och Björg.

Det här med Valborg blev inte mycket firande av igår. Men jag fick veta att jag slutade 19.00 istället för 21.00 när jag kom till jobbet så det var ju riktigt soft. Sen åkte jag o Henrik hem en sväng till Anna o Jens där vi spelade lite Mario cart på deras Wii. Riktigt kul! Vi började även se på en film, men gav oss efter halva då vi nästan somnade i soffan och Henrik skulle jobba morgon idag. Ett tag tänkte vi åka ut och se på en brasa men regnet stoppade oss effektivt... Jag kan tänka mig att valborgsfirandet här i stan blev lugnare än vanligt på grund av det. Å andra sidan är det svårt att veta hur 15-åringar tänker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0