Nakenchock?

Miley Curys är en tjej som jag knappt har hört talas om. Men hon är ju tydligen en stor stjärna i Disneyproducerade showen Hanna Montana. Senaste tiden har det dock stått en hel del om henne i svensk press (aftonbladet) eftersom hon har ställt upp på vågade bilder hos vanity fair. Nu går hon ut i pressen och ber om ursäkt för dessa så omtalade bilder.

Jag blev nyfiken, googlade lite, och hittade en vacker och inte vad jag skulle kalla utmanande bild. Iställett ser hon mest ung och sårbar ut.

Vad tycker ni, "stormar" fansen i onödan eller är hon verkligen skyldig en ursäkt för denna bild?

I mina ögon finns det betydligt värre saker att uppröras för än något sådant. Men det är väl tråkigt att jaga Britney nu när hon börjar få ordning på sitt liv igen så nu är jakten på nya skandaler i full gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0