Paket = besvikelse

Fick paket med posten idag! Något som skulle kunna ha varit riktigt bra. Det var nämligen filmen från Eidfaxi vår som jag tävlade 11:e maj. De hade en man som satt där med filmkamera och filmade finaldagen och nu kom en film med 150 minuter material.

Förts och främst blev jag besviken för att det helt saknades kapitelindelning. Ett kapitel / final hade ju varit lite trevligt. Sen filmade han från kortsidan vilket jag visste var en dålig vinkel, men han utnyttjade den ju inte på bästa sätt heller. Mycket filmande när man red bort från kameran. Sen när det var dags för passläggningar i femgångsfinalerna så rider vi ju dom en och en. Men istället för att följa den som lägger passen just då från början och hållet så följer kameran föregående ryttare när den skritt/töltar tillbaka till utgångspunkten. Känns som att filmaren skulle behöva en instruktion i vilka moment som faktiskt är viktiga!

Fördelen är att jag nu har en lång film att öva diverse taktfel på inför domarexaminationen. Slow motion is the shit!

Dessutom väntar jag på paketet från Ellos. 48 timmar har gått och ännu inget paket. Fick två orderbekräftelser. I ena står det att det kommer imorgon, andra står det 7-9 dagar. Hoppas verkligen att första stämmer, jag är för otålig för att handla på postorder!

Dagen har annars ägnats åt plugg, plugg och mera plugg. Nedräkning till sommarlovet pågår för fullt även om det känns lååångt borta i nuläget!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Mamma och jag hade också beställt den DVD:n och vi blev också lite besvikna över samma sak.
Han kunde ha gjort den lite bättre.

2008-05-27 @ 09:31:29
URL: http://svalurlover.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0