Sjuk!

Jaha, virus på halsmandlarna blev domen när jag idag var hos läkaren för att se varför min onda hals inte går över. Vila var det som ordninerades. Dessutom fick jag en medicin utskriven som ska gurglas och sen spottas ut/sväljas. Misstänker att det är samma som Anna hade och den var rätt hemsk att använda. Fick kväljningar och allt möjligt, utan att halsen känns så mycket mer bedövad än innan. Å andra sidan så klarade jag inte av att gurgla så länge som det var tänkt heller.

Läkaren påpkeade även att jag såg trött ut, inte så konstigt efter över en timme i väntrummet i och för sig. Men vila och mycket sömn låter helt ok. Även om jag blir rastlös snabbt som bara den, så vi får se hur det går.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0