Sommarkväll!

Innan Henrik åkte och jobbade nu, så var vi och åt middag på Kroken nere i Hamnen. Det  var en del i Henriks födelsedagspresent till mig och och vi kunde inte ha valt en bättre dag. Hamnen var full av människor som njöt av den första sommarvarma fredagskvällen!

Vi valde att äta entrecote och till det blev det ett glas vin! Enda som jag saknade var mina solglasögon...

image86

Detta var vyn jag hade ut mot hamnen medan vi åt:

image87

Efter maten så tog vi en promenad till Lejonet & Björnen och köpte glass!

image88

Nu börjar jag känna att det snart är semestertider och sommarlov!


Kommentarer
Postat av: Mi

Vad härligt det såg ut :)

2008-05-30 @ 21:58:39
URL: http://micass.blogg.se
Postat av: Elisabeth

Mysigt! Gott med glass :-)

2008-05-30 @ 22:24:38
Postat av: Malin S

Åh Kroken! Det är så himla gott där!!!

Grattis på födelsedage igen!

2008-06-03 @ 23:24:46
URL: http://www.malinweb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0