Sömnsvårigheter

Jag brukar aldrig ha problem med att somna. Med ett undantag: När jag ska upp tidigt och jobba morgon på vardagar - något som sker väldigt sällan numera. Då ringer klockan 4.25. Innan dess hinner jag först vrida och vända på mig i nån timme innan jag somnar, sedan vaknar jag vid 3-tiden och kan inte riktigt somna om igen. Slumrar till men vaknar och kollar på klockan för att se hur mkt tid jag har kvar innan jag måste upp.

Sen brukar det inte vara något större problem för jag är rätt pigg av mig när jag har vaknat, men natten mot jobb är alltid jobbig och det är vad jag har att se fram emot nu. har tagit på mig ett extrapass imorrn nämligen.

Hoppas att det ska bli något bättre då jag tränade förut. Det sägs ju att träning är bra för sömnen... Om inte annat så mår jag riktigt, riktigt bra av att träna. Det är roliga pass med duktiga instruktörer! Släpptes ju en ny release av combaten i måndags och det märks hur mycket jobbigare det blir när det kommer rörelser som kroppen inte är van vid. Dessutom blir det ju betydligt mer hjärngympa då rörelserna inte sitter i muskelminnet än.

Nu ska jag kika igenom slutsatser i uppsatsen och sen bädda ner mig i sängen med en bok!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0