Svettigt!

Glöm inte att sätta på fläkten när ni ska steka potatis, det blir osigt och varmt i heela lägenheten!

En bidragande orsak till värmen kan iofs vara att vi kom hem från träningen förut! Känner att jag har mycket mer ork nu än när jag började på gymmet för 2,5 månad sen! Men nu ska det bli kul med nya låtar och sånt till nästa vecka.

Gav upp pluggandet en bit på eftermiddagen idag och tog en promenad ner i hamnen. Insåg hur lyxigt det egentligen är att ha fem minuters promenadväg ner till en mysig hamn. Än så länge är det rätt lugnt där nere så jag gick och njöt lite av stillheten och tänkte på hur annorlunda det blir senare i sommar när hamnbodarna öppnar på vardagarna, uteserveringa är fulla, minigolf spelas och gästhamnen har fyllts med båtar. Tog även årets första mjukglass. Jag äter glass nästa varje dag just nu, men det är ju så gott, så det får det vara värt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0