Trötter

Sova tidigt idag tror jag. Känner mig extremt trött nu!Jobbade fram till tre idag, och nu märks det att sommaren är på gång. Riktigt mycket kunder, hela tiden!

Begav mig sen till stallet där det först blev en ridtur på Björg. Hon hade kommit ihåg det hon lärt sig sen sist, så jag blev inte avslängd eller nåt sådant! Jätteduktig och var lydig var hon nästan hela tiden. Bara en gång på vägen hem svängde hon ut i skogen och satte av i trav rakt in bland träden. Mycket intressant med en häst som inte vill hemåt...

Red även ut Assa tillsammans med Mamma o Dreki. Assa blir bara piggare och piggare och med det även något mera olydig. Bitvis ligger hon på riktigt ordentligt, men där emellan är hon fin! Känns som att hon börjar få upp lite mer tempo i tölten nu, som tidigare bara gått långsamt.

Strax innan sex kom Henrik också. Idag åt vi nämligen lite försenad födelsedagsmiddag, med jordgubbar, grädde och glass till efterrätt. Det blev återkommande tema för årets födelsedag känner jag. jag fick även lite presenter från mor, far och mormor då!

Presentkort, pengar, glas från costa boda och inte minst en rosa kabinväska, såå cool!


Nån som vill ut och resa med mig?

Kommentarer
Postat av: Susan

Ja! Jag vill!!!!!!!

2008-05-31 @ 22:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0