tv-kväll

Laddar för en riktigt lugn och skön kväll framför TV:n tillsammans med sambon och en stor klase med vindruvor! Lite glass lär nog slinka ner också. Känns som västa ätardagen idag, men folk som tärnar har ju det ibland ås vi kan ju låtsas att det är det jag har också. Middag blev nämligen pizza från lokalkrogen utanför huset (Mix alltså). Inte så stora, men förvånandsvärt goda. Trevlig överraskning!

Tv-schemat ikväll blir så ska det låta, var fan är mitt band? och Berg flyttar in. Lite lagom lättsamt alltså. Jobba imorgon så det är lagom skön uppladdningn inför det!

För övrigt kan jag meddela att de jag avundas denna helg är dels min bror, som är och åker skidor vid riksgränsen och dels Madde, som ä på bal!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0