Vi klarade det!

Opponeringen alltså... Tur att gruppen vi opponerade på är så snälla, de tog inte illa upp utan visste att de hade vissa svagheter om man säger så! Dessutom så klarade sig vårt arbete undan från rätt mycket kritik. Läraren verkar inte tro att vi har några problem med att slutföra i alla fall och det känns ju skönt!

Annars så är det skönt att jag har känt mig mycket friskare idag. Var och tränade nu på kvällen igen, men på body balance. Min hjärna behövde den avslappningen och det var riktigt skönt!

Sen så kan jag ju meddela att de har lagt om tidtabellen helt nu när det går bussar istället för tåg mellan Nynäshamn och Västerhaninge. Något jag inte hade räknat med direkt. Det blev en liten promenad nere i hamnen och mumsande på en cornetto citron i väntan på att bussen skulle gå. Jag som hade stressat ner till stationen för att inte missa bussen blev lagom snopen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0