Åh, resfeber!

Jag är rätt (läs mycket) sugen på att resa någonstans nu, eller nån gång framöver. De tre resmål som ligger högst på listan är:

  • Skidsemester. Var, när, hur spelar mindre roll faktiskt, bara det finns snö och schyssta backar.
  • Storstadsvweekend, gärna Paris till våren, när man kan få lite extra värme
  • Island, som jag vill visa Henrik!

Just nu är min ekonomi inte på topp så det där är nånting som än så länge får stanna på drömmarstadiet.
Men det blev inte mindre akut av att jag nyss såg reklam på the voice för att man kan vinna två veckor i Australien, något som också är ett drömresemål. Någon gång....






Parisbilderna försvann när datorn dog  för några år sedan, så ni får nöja er med dessa. =)

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Förlåt om jag spädde på resfebern ;P Jag såg inte det här inlägget förräns nu så det var inte medvetet iaf ;-)

Tack för en jättetrevlig morgon! Behövde det, nu ska jag ta tag i mig själv o skriva på.

2008-11-13 @ 13:57:43
Postat av: Malin

haha, det gör inget! Kul för dig bara ju! =) Tack själv, ska också försöka göra lite nyttigt nu...

2008-11-13 @ 14:59:06
URL: http://draktand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0