Apor är vi allihopa!

Ja, vi kände oss i alla fall rätt aplika, jag och Madde igår när vi var och hälsade på Anna på hennes praktik på Karbin som är en klätterhall. Vi var alltså och klängde på klätterväggar igår. Det var otroligt häftigt och gav en enorm adrenalinkick! Jag är smått höjdrädd och första gången jag var högst upp så var det inte lite ångest. Men jag blev riktigt stolt över att jag lyckades komma både upp och ner flera gånger. Vi snackar alltså om 13 meter rakt upp i luften. Verkligen impad av Anna som jobbat hängandes på den där väggen. Men detta är verkligen något jag vill testa igen, jag gillar action, så länge man kan känna sig någorlunda säker!

Ingen träningsvärk i armarna än men däremot hade man enormt mycket kramp i fingrarna igår. Och dessutom träningsvärk i skuldrorna efter combat-träningen jag körde i torsdags.

Nu hoppas jag att Anna har haft en riktigt bra resa tillbaka till Åre så får vi försöka komma upp och hälsa på snart! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0