Glad!

Nu har jag börjat få kontroll över mitt arbete! Det är lagom stort i omfattning och imorgon ska det finputsas lite mer, men det börjar i alla fall kännas som ett sammanhängande dokument nu.

Dessutom är jag faktiskt så glad över snön och vinterlandsskapet att jag får ett stort leende på ansiktet när jag är ute och går och hela stan är vit och ljus och snöig. Jag borde kanske bo i Norrland på vinterhalvåret? Jag vet inte om det är för att jag har så mycket goda minnen kopplade till snö och vinter, men jag blir i alla fall sugen på att vara ute mer och helst hitta på nåt. Vill åka bräda, ta snöpromenader, rida, åka pulka, you name it!

Sen skadar det ju inte heller att november börjar ta slut och vi går in i en kul om än något stressig månad. Det väntar julbord, julfest och julfirande plus lite annat smått och gott. Jag gillar att shoppa julklappar men har inte kommit igång riktigt än. Dessutom tänkte jag ge mig själv en present i form av nåt snyggt plagg eller två att ha på mig på alla dessa varierande aktiviteter!

Denna bild tog jag för lite mer än ett år sedan när det var snökaos. Dagarna efter var det ju hur vackert som helst!


Kommentarer
Postat av: Susan

Det blir mörkt vid tvåtiden i norrland nu.

2008-11-25 @ 08:35:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0