Halloween - bilderna!

Ja, jag hade egentligen inga planer på att klä ut mig i lördags men det ville mina kära vänner icke gå med på så eftermiddagen ägnades åt ett intensivt planerande för att få till nån slags outfit. Tack vare min farmors gamla hatt och ett plastgevär så blev idén nån slags 30-tals gangsterkvinna. (tänk bonnie & clyde). Madde var Prinsessan Leia och Anna en lumparbrud på villovägar. Tjejerna dök upp hos mig vid 7-tiden och då började det fixas och donas:

Jag testade kameran; Annas öga är här halvsminkat, resulterade så småningom i en snygg sotning.



Dutta läppglans:




Atittyd! :



Okej, okej, jag blinkar, men det gjorde just denna bild rätt bra ändå:



Redo för stan:



Väl på krogen fanns det en hel del intressanta människor/varelser kvällen till ära. Riktigt kul att se hur folk har ansträngt sig!





Kommentarer
Postat av: Carolina

Ååååå... jag vill också... det är väl typ fem år sedan jag klädde ut mig... Hmm, det var nog när jag jobbade på Festers... phust... det var ju 7 år sedan...!!! oj, va gammal jag e... Siktar du på maskeradhoppningen dagarna efter jul i år igen??? Kram/Brasilien

2008-11-03 @ 21:42:46
URL: http://carolinasjoholm.blogg.se/brasilien
Postat av: Malin

Haha, ja tiden går fort. ;) Vi får väl se om det blir maskeradhoppning men tvivlar på det. Ska resa bort där runt jul och så rider jag inte jarpur så mycket numera! =)

2008-11-04 @ 20:11:28
URL: http://draktand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0