Händigt!

Häromdagen upptcäkte vi att mitt bildäck läckte luft i en oroväckande hastighet så idag skulle vi rulla iväg till verkstaden och få det lagat. Jag o Henrik insåg snabbt att vi var tvugna att byta däcket för det var helt tömt på luft! Väl på däckfirman fick vi sitta ner några minuter medan de genomsöker däcket, och tänka sig; de hittade inget fel! Troligtvis så var det ventilen som hade gett med sig, så de bytte ut den.

Vi rullade vidare till shell och där bytte vi tillbaka till det nu fixade däcket. Jag är riktigt stolt för då lyckades jag göra det i stort sett själv, vilket nog är första gången. Kanske pinsamt att aldrig ha bytt däck tidigare, trots att jag haft bilen i fyra år, men nu är det gjort i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Micko

Duktigt!



Tänk om ni vore lika effektiva på att ge mig mat o byta botten i buren...



Jag är inte bitter!

2008-11-19 @ 10:20:08
URL: http://www.gemigmermat.nu
Postat av: Susan

Hahaha! Hej Micko! Vad trevligt att hitta dig här också. /FD Matten

2008-11-19 @ 21:43:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0