Koffeinkick? Inte alls!

Hällde i mig några koppar kaffe på jobbet under dagen och efter middagen var jag dum nog att dricka en kopp av Henriks kaffe, som troligtvis var rätt starkt om jag känner honom rätt. Jag dricker ju alltid svart kaffe så ingenting som späds ut här inte. Har varit helt speedad hela kvällen, pratat i ett känns det som, och sova känns avlägset. Eftersom jag trots allt ska upp rätt tidigt imorgon så ska jag ändå lägga mig. Får ta och börja bläddra i kurslitteratur, det brukar vara så sövande att det ger effekt till och med när jag är koffeinspeedad.

Elisabeth var i alla fall över och vi åt middag och fick lite allmänt tjejsnack som kompletterades med sex and the city - filmen som ingen av oss hade sett. Något sent ute med andra ord! Vad ska man säga? Kritikerna har väl rätt, man får det man förväntar sig och det känns som ett extra långt avsnitt ur serien helt enkelt! Bra och lättsamt och toppat med massa snygga kläder. Jag funderade bara över varför alla modetidningar som i våras skulle analysera kläderna i serien bara valde ut de hemskaste och mest spektakulära kreationerna när det fanns en hel bunt lite "enklare" klänningar som jag hade tackat ja till utan att tveka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0