Köpsug!

Ok, jag har fått ett otroligt shoppingbehov. Inte i globen men väl i köpcentrumet som ligger brevid!

SKulle egentligen lägga in en bild men efter att ha letat igenom H&M:s hemsida är det nog bara att konstatera att den klänning som jag blev helt kär i inte finns där. Den är kort, vid och blommig i lila/rosa och känns alldeles för fin egentligen. Jag förösker tänka realistiskt och satsa på att köpa kläder jag faktiskt kommer att kunna använda framöver även till vardags. Men man kan väl få drömma lite?


Kommentarer
Postat av: Emma

Men du, kolla Carrie i satc, hon kan ju ha på sig finkläder till vardags oxå;)

Men jag vet hur det är, stackare, finns det inte flera H&M där i trakterna?ngn borde ju ha din klänning=/

2008-12-01 @ 22:46:51
URL: http://kaoshosemma.blogspot.com
Postat av: Malin

Haha, jo det är en bra idé och det är tur, för jag gick ändå och köpte den sen! Ska helt klart bli en glammig decembermånad. ;)





2008-12-01 @ 23:05:21
URL: http://draktand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0