Nu börjar juleljusen tändas...

Ja, enligt Nynäshamns centrum är det i alla fall jultider! Det stora trädet i centrum har nämligen fått sin ljusslinga nu. Inte mig emot, det är vackert och gör mig glad i detta mörker. Sen fick det mig att tänka till och jag insåg att det är mindre än 6 veckor till jul! Nu är det alltså dags att börja fundera på julklappar, både vad man ska ge bort och vad som ska stå på önskelistan. Högst upp på min står fortfarande en dator kan jag ju lugnt säga, herregud vad irriterande det är när den nuvarande utan förvarning bara stängs av.

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Du får publicera en önskelista här när du funderat klart.

Märkte just ljusen i trädet igår när jag gick hem från jobbet. Mysigt!

2008-11-15 @ 07:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0