Seghet!

Oj vilken helg. Får nog rapportera om lördagskvällen lite senare när jag har laddat in lite kort också. Menmen, gårdagen var ju något speciellt i sig. När jag hade jobbat i några timmar, lite lagom trött men ändå hyfsat fräsch i kroppen så började en huvudvärk smyga sig på. Två timmar senare står jag med en fullfjädrad migränattack på jobbet. Visserligen utan att spy, men kallfrossa, huvudvärk som flyttar sig runt i huvudet, illamående och skakande händer. tur för både mig och kunderna att det var väldigt få kunder denna söndagskväll.

När det inte var nån kund gick jag ut och gömde mig på kontoret, fick sitta ner i mörker o bara andas. Efter cirka två timmar börjar jag faktiskt må bättre. Det är nog en av de få gånger en migränattack har gett med sig utan att jag har sovit. Var dock fortfarande svag och väl hemma så stärktes huvudvärken igen, men då var det värktablett och sömn som gällde.

Har ägnat förmiddagen åt att sova länge och sedan betala nån räkning samt försöka lokalisera kurslitteratur för närmaste tiden. Vi får se hur det går. Fick ej tag i boken som egentligen ska läsas till imorgon, men det får bli ett senare bekymmer. Har mailat en tjej som jag har köpt böcker av förut för jag vägrar köpa nytt. Inte värt det!
 
Finns fortfarande en seghet i hela kroppen men nu börjar jag bli hungrig så en liten sväng ner på stan är nästa mål. Lunchtillbehör samt lite annat ska inhandlas! Känns ite som att det blir nån träning ikväll tyvärr. Är träningssugen men med en halvt latent förkylning i kroppen känns det inte som en smart idé.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0